K odpojení plynoměru mohlo dojít z důvodu vlastního rozhodnutí, neoprávněného odběru zemního plynu (neplacení záloh nebo nedoplatku), vandalismu nebo například i při špatném načasování přechodu k jinému dodavateli zemního plynu.
Aby bylo možné obnovení dodávky zemního plynu do odběrního místa realizovat, nesmí být na odběrném místě evidována neuhrazená pohledávka zákazníka vůči dodavateli. To znamená, že v případě předchozího neoprávněného odběru zemního plynu bude smlouva o připojení uzavřena až po uhrazení veškerých existujících dluhů zákazníka vůči dodavateli.
To se netýká připojení nového zákazníka – pohledávka je vždy vymáhána na původním odběrateli, jemuž pohledávka vznikla.
Základní kroky pro obnovení dodávky zemního plynu do odběrného místa jsou totožné jako u připojování nového odběrného místa:
Dále je třeba předat pracovníkovi plynárenské společnosti (distributor) při montáži nového měřidla:
602 491 211 |
info@svamiajednoduse.cz |
Čajkovského 37 |
586 01 Jihlava |
(první patro) |
IČ: 123 456 78 |
DIČ: CZ 123 456 78 |